: :  Creating a Target

A target contains a set of third-parties who will receive e-mails, documents, marketing campaign elements, etc. It allows you to directly contact these numerous third-parties on commercial or communication purposes.

 

Manually

  1. Go to Management > Campaign > Targets > .
  2. Give a code and name to the target and save.
  3. Start searching for third-parties (customers, prospects or contacts).
  4. In the search result, right click on the third-parties to be added in the target.
  5. Si vous souhaitez ajouter les contacts de plusieurs sociétés clientes dans une même cible :
    1. Lancez une recherche de clients.
    2. Dans le résultat de recherche, sélectionnez les clients dont vous souhaitez ajouter les contacts dans la cible et cliquez sur .
    3. Dans le résultat de recherche de contacts, sélectionnez les tiers à ajouter dans la cible.
  6. Click on and select the target that will contain the third-parties.
  7. Validate and go back to Management > Campaign > Targets.
  8. Search for targets and open your target record sheet. It contains the third-parties.

 

Automatiquement avec le requêteur

 

Go to Third parties > CRM requester and select the type of CRM elements you want to search: Customer/Prospect/Contact, Events or Campaigns.

Reminder: to avoid entering again the searches each time you want to find the relevant data, you can save them thanks to the search methods you saved. Voir le Interface Guide pour plus d’informations.